Pentru Maria Montessori, educația nu urmărește să-i transmită copilului cât mai multe cunoștințe, ci mai degrabă să-l încurajeze să-și cultive singur dorința de a învăța. În acest scop, el trebuie lăsat să studieze mediul înconjurător, să experimenteze posibilitățile pe care i le oferă și modul în care funcționează acesta, să se pună singur în situația de a învăța. Observarea naturii este deosebit de propice pentru acest tip de învățare: prin urmărirea, cu ajutorul unei lupe, a unei albine care culege polen, savurarea unor căpșuni bine coapte și participarea la pregătirea desertului, organizarea unui picnic etc., Arthur și Mira învață o mulțime de lucruri! Ceea ce este esențial pentru dezvoltarea unui copil! Spunând o poveste inspirată din experiența de viață a fiecăruia dintre noi, această cărticică ilustrată își propune să arate cum pot învăța copiii și cum pot dobândi mai multă încredere în sine prin activitățile de zi cu zi. Părinții vor găsi în ea diverse strategii de a-i încuraja să profite la maximum de propriile experiențe, pentru a crește și a se dezvolta ca indivizi. Aurore Gauthier are doi copii și este pasionată de pedagogiile alternative. Scrie pe blogul Les Montessouris, împărtășind și altora experiența diverselor activități Montessori pe care le desfășoară în familie.
Nu există recenzii deocamdată.