Pachetul contine urmatoarele carti : 1. Atitudinea – Superputerea ta / Imbunatateste-ti viata si cariera cu o serie de sfaturi valoroase pentru a obtine succesul, a gandi pozitiv si a dezvolta abilitati puternice de adaptare. S-ar putea sa te afli intr-o spirala negativa din punct de vedere psihologic, crezand ca nu esti suficient de bun, ca nu vei reusi niciodata sa avansezi si ca lumea este nedreapta. Sau poate ca te simti destul de bine in legatura cu atitudinea ta, dar stii ca exista intotdeauna loc de imbunatatire si esti curios ce poti schimba. Oricare ar fi pozitia ta actuala, ai posibilitatea de a face o schimbare in viata ta. Iti poti imbunatati in mod activ situatia, deoarece totul se rezuma la atitudine, iar atitudinea ta nu este prestabilita. Chiar mai bine – nu ai nevoie de un milion de cursuri de formare sau de un MBA pentru a o ajusta, ci o poti face pas cu pas. CE VEI GASI IN ACEASTA CARTE: Important! Aceasta carte nu este o lista de lucruri de facut! Vei invata ca atitudinea se refera la modul in care te percep ceilalti, dar si modul in care te percepi pe tine insuti, diferenta dintre atitudinea ta si personalitatea ta si cum sa-ti imbunatatesti complet viata si cariera prin intelegerea si gestionarea mai buna a: – Increderii – Gandirii pozitive – Mentalitatii de crestere – Inteligentei emotionale – Adaptabilitatii – Rezilientei – Mentalitatii de rezolvare a problemelor Ca un bonus, cartea include si un set de sfaturi despre cum sa iti valorifici cel mai bine abilitatile precum gestionarea asteptarilor si dorinta de a excela pentru a obtine un succes puternic in cariera. Depinde de tine sa ai o parere buna despre tine, sa lucrezi la autoperfectionarea si motivatia ta, astfel incat sa iti potentezi succesul si fericirea in viata. 2. Primul minut / INCEPI CONVERSATIILE IN MOD CORECT? Comunicarea trebuie sa fie clara, concisa si sa ajunga rapid la subiect. Problema este ca nu stim intotdeauna cum sa facem acest lucru. Ce inseamna sa fii concis? Cum poate fi rezumat un subiect complex in doar cateva randuri? Aceasta carte este un ghid ce te indruma pas cu pas spre o comunicare clara si concisa in conversatiile de zi cu zi de la locul de munca. A fi concis nu inseamna sa incerci sa condensezi toate informatiile in saizeci de secunde. Este vorba despre a avea o intentie clara, de a vorbi despre un singur subiect la un moment dat si de a te concentra asupra solutiilor in loc sa insisti asupra problemelor. De-a lungul acestei carti vei descoperi cum sa: – Ai conversatii si intalniri de lucru mai scurte si mai bune – Ajungi mai repede la subiect fara sa divaghezi sau sa te indepartezi de el – Iti conduci receptorul spre solutia de care ai nevoie – Aplici o tehnica la aproape fiecare discutie, e-mail, prezentare si interviu cu rezultate excelente Aceasta carte este rezultatul a peste 20.000 de conversatii, atat in afaceri, cat si la locuri de munca tehnice. Chris Fenning a instruit persoane si echipe din intreaga lume in aceste tehnici. El a lucrat cu organizatii, de la start-up-uri la companii din Fortune 50 si FTSE 100. Aceste metode functioneaza pentru toata lumea.
Nu există recenzii deocamdată.